toen ik de telefoon die op het formulier was kreeg ik eerst Delta Lloyd. die verbonden mij met Klap.en jullie heten uiteindelijk United Insurance.niet echt duidelijk. op de keuzes mogelijkheden van de telefoon begon de robotstem eerst met "wij zijn gesloten en alleen open v. Maandag tot Vrijdag v. 9 tot 17 uur.ik keek naar mijn horloge en het was 16. 30 uur dus ik zette door met luisteren en toen kwamen de keuzes mogelijkheden.dat uiteindelijk kwam goed en de medewerkster heeft jullie met mij in contact gebracht met jullie..Dat liep perfect.
Onze klanten geven ons een
gemiddeld!!
Schade
Klantenservice
Online aanvragen
Goede afhandeling normaal auto totaal loss maar door ons kind met kanker rekening mee gehouden net edn peperdure behandeling in Zwitserland gehad dn hebbdn zd ons al gesponsord super tevreden met jullie. Bedankt voor de afhandeling en zo snel
-- geen opmerkingen --
-- geen opmerkingen --
duidelijkheid.
Bedankt voor het begrip, tijd en uitleg. Het is belangrijk dat hier aandacht voor uitgetrokken wordt .Elke klant wil serieus genomen worden! Mijn man heeft deze ervaring niet gehad. Hij had eerder een medewerkster van bureau Klap gisteren aan de telefoon die geen begrip had voor redelijkheid. Dat is jammer en het geeft de klant een gevoel van frustratie.
Fijn en snel geholpen! Zo door gaan!
niks op aan temerken prima zo
Hij heeft mij afdoende geholpenop een vriendelijke manier.
Afsluiten en communicatie is prima. Jammer alleen, dat de premie niet goed inzichtelijk is! Er komt tóch weer €13,05 aan niet inzichtelijke kosten en assurantiebelasting bij. Vooraf enige uitleg hierover was welkom geweest. Op deze manier wordt een internet-polis minder aantrekkelijk! [UI: terechte opmerking. De eenmalige poliskosten dienen altijd vermeld te worden en dat hebben we direct gecorrigeerd.]