Helaas is mijn eerste contact niet goed verlopen voor het afsluiten van de Autoverzekering. Ik wilde een autoverzekering afsluiten online. Doordat ik bij de acceptatie 1 vraag niet begreep heb ik verzocht via de site mij te laten terug bellen. Na 15 minuten was er nog niet gebeld...had natuurlijk op Internet te zien moeten zijn dat jullie waren gesloten i.v.m. de kerstborrel dus dat een klant ook niet word terug gebeld. ... Ik moet heel eerlijk zeggen dat mijn eerste ervaring met jullie dus niet erg positief is geweest en vandaar ook deze cijfers. [UI: vanwege de lengte moeten inkorten]

Onze klanten geven ons een
gemiddeld!!
Schade
Klantenservice
Online aanvragen
Ben helemaal niet handig met een computer maar zelfs mij is het gelukt om een autoverzekering af te sluiten , dus iedereen kan dit .
Was helemaal top! Ik had een autoverzekering nodig en jullie hadden de goedkoopste, het was direct geregeld, duidelijk en ik kreeg hem zo in mijn inbox rollen! In 1 woord TOP!
Ik ben heel dik tevreden met mijn nieuwe autoverzekering en bovendien ook nog een perfecte service ik zal zeker u bij anderen bekend maken. Grt.
Ik heb gisteravond deze verzekering on-line afgesloten. Hierdoor vind ik het moeilijk om nu al een review te geven over iets wat ik net ben aangegaan. Je kan een maandpremie winnen als je nu een review schrijft. Komt het daardoor dat het beoordelingscijfer zo hoog is? Ik ben tot nu toe voorzichtig positief. :-)
Vrij makkelijk af te sluiten, overgestapt van een collectief (Delta Lloyd) naar het collectief van United Insurance (Delta Lloyd) vanwege hogere kortingen. Site ziet er verzorgd uit, geen helpdesk nodig gehad.
Eerste indruk is zeer goed . Ook het contact met de helpdesk was zeer goed en duidelijk. Mail verkeer is ook super , reactie meestal de zelfde dag of 1 dag later . De chat is ook aan te raden als je gelijk antwoord wil hebben. Prijs is ook zeer gunstig en de dekking zag er ook goed uit.
Goedkoop en snel verzekerd. Ga United Insurance zeker aanraden aan me vrienden en familie.
Zelfs bij telefonische navraag wat ik nou de beste zorgverzekering was die ik kon afsluiten kreeg ik een goed advies, iets wat ik bij diverse andere helpdesks niet kreeg, dus dat is wel fijn.
Is goed.