Onze klanten geven ons een 8,7 gemiddeld!

Onze klanten geven ons een

8,7

gemiddeld!!

Schade

8,9

Klantenservice

8,3

Online aanvragen

8,4
9.0

H in den Bosch Samen zonder kinderen

  • 9 Online aanvragen
  • 10 Prijs
  • 9 Klantenservice
  • 8 Website

ben heel erg tevreden hoe het is afgelopen met het afsluiten van mijn autoverzekering.

9.3

D. L. R. Wielinga Samen zonder kinderen

  • 9 Online aanvragen
  • 10 Prijs
  • 9 Klantenservice
  • 9 Website

Zeer overzichtelijk en geen nonsens. Een aandachtspunt: Kon geen algemene polis voorwaarden vinden op jullie website. Misschien heb ik dit over het hoofd gezien, maar is wel makkelijk als dit snel te vinden is. Bedankt voor jullie product.

9.8

Herman Zandijk Samen zonder kinderen

  • 10 Online aanvragen
  • 10 Prijs
  • 10 Klantenservice
  • 9 Website

alleen met een perfekte internetsite is het maken van fouten door communicatiestioornissen, 100% af te dekken. Mits er een deskundig back- office achter zit. Door schade en schande wijs geworden, dat een groot Assurantie-kantoor in Rotterdam de zaken helemaal niet op orde kon brengen, ben ik tot volle tevredenheid bij United Insurance uitgekomen. Waar andere aanbieders aantoonbaar faalden, biedt United Insurance , door 100% duidelijk en aantoonbaar te handelen, zekerheid. Als letselschade-advocaat weet ik dat op zijn waarde te schatten. Ook dat Delta Lloyd er achter staat.

8.8

Walter Samen zonder kinderen

  • 9 Online aanvragen
  • 8 Prijs
  • 10 Klantenservice
  • 8 Website

Uitstekend geholpen, via de chat met Remco werden mijn vragen direkt beantwoord.

9.5

A.W. (Adriaan) van Wijde Samen zonder kinderen

  • 9 Online aanvragen
  • 10 Prijs
  • 9 Klantenservice
  • 10 Website

Geen bijzonderheden, ben uitsermate tevreden over de snelheid van diensten. Ga zo door

6.3

P.A.Keek Alleenstaand

  • 7 Online aanvragen
  • 8 Prijs
  • 5 Klantenservice
  • 5 Website

Diverse contacten gehad via e-mail, niet tot tevredenheid afgerond. Het ging over de einddatum van de polis, Deze staat op 1 september 2013, de begindatum is 21 september 2012, ik betaal een jaarpremie dus zou de einddatum 21 september 2013 moeten zijn. Omdat u de 1e van de maand als einddatum aanhoud heb ik voorgesteld om 1 oktober 2013 als einddatum aan te houden. Ik wacht nog steeds op antwoord. Conclusie: ik ben niet uitermate tevreden. [UI: wij nemen vandaag nog contact met u op om naar behoren uw vraag te beantwoorden]

7.5

Fred Samen met kinderen

  • 7 Online aanvragen
  • 8 Prijs
  • 7 Klantenservice
  • 8 Website

De inschrijving was eenvoudig, maar de bevestiging kwam pas een dag later. In dit geval was dat geen probleem, maar als je een nieuwe auto koopt kan dat lastig zijn. [UI: Dat is inderdaad vervelend. Indien acceptatie zonder beoordeling geschiedt heeft u direct de bevestiging in huis. In de avond en in de weekeinden kan er soms een (werkdag) tussenzitten.]

9.0

Gerrit Samen met kinderen

  • 9 Online aanvragen
  • 9 Prijs
  • 9 Klantenservice
  • 9 Website

Alles snel en prima geregeld, had iets verkeerd ingevuld maar was binnen de kortste keren opgelost.

10.0

Naethuys Samen met kinderen

  • 10 Online aanvragen
  • 10 Prijs
  • 10 Klantenservice
  • 10 Website

Niets verder te vertellen, snel service, juiste informatie, kortom gaan zo door. Naethuys, M.R.J.

8.0

c.a. heeneman 50 plus

  • 8 Online aanvragen
  • 8 Prijs
  • 8 Klantenservice
  • 8 Website

snel en direct af gerond.

Logo KiFiD Logo Adfiz Logo RMIA Logo NVGA
Home Aanvragen Polismap Menu
Live chat