Het was voor mij als senior (75) even wennen om volgens deze procedure een nieuwe autoverzekering af te sluiten. Toch maar even hulp gevraagd. Uitstekende en vriendelijke begeleiding en tot mijn verrassing een belangrijk lagere premie. Ik ben er blij mee!

Onze klanten geven ons een
gemiddeld!!
Schade
Klantenservice
Online aanvragen
Alles makkelijk te vinden. Echter wel jammer dat de assurantie belasting pas NA het doorklikken te zien is. Scheelt toch een aantal euro's met wat je aan het begin denkt te gaan betalen. Verder 2 keer de klantenservice gesproken en mijn vragen zijn goed beantwoord.
alles duidelijk ,wijzigingen direct aangepast ,prima alles bij afsluiting verzekering
Een uitstekende verzekering met goede dekkingen en een goede prijs/ kwaliteit
Het afsluiten van de verzekering ging heel snel en eenvoudig. Ik had ook al mijn keuze gemaakt via de website van de consumentenbond, dus wist al veel. Ik had niet verwacht nog een goedkopere verzekering te vinden dan ik al had. Toch scheelt deze weer 40 euro per jaar. Wat ik jammer vind is dat ik niet meer informatie aangeboden kreeg over de rest van de voorwaarden van de verzekering. Ik kon bijvoorbeeld de tabel van de bonus/malus regeling niet vinden. Uiteindelijk heb ik die zelf opgezocht via de website van Delta Loyd en dat was op zich weer eenvoudig te vinden.
-- geen opmerkingen --
-- geen opmerkingen --
Het afsluiten verliep prima.Alles via de mail geregeld en direct de polis ontvangen.
-- geen opmerkingen --
Eerst had ik nog een vraag, maar deze werd snel beantwoord. Vervolgens heb ik een offerte aangevraagd en na de koop van de nieuwe auto de offerte online geaccepteerd. Toen kreeg ik binnen enkele minuten al de bevestiging dat alles was geregeld. Erg makkelijk dus!