Onze klanten geven ons een 8,7 gemiddeld!

Onze klanten geven ons een

8,7

gemiddeld!!

Schade

8,9

Klantenservice

8,3

Online aanvragen

8,4
9.7

A.F.J. Lips

5 uit 5 sterren5 uit 5 sterren5 uit 5 sterren5 uit 5 sterren5 uit 5 sterren

netjes en correct alle vragen beantwoord,geduldig mijn vragen laten stellen naar alle tevredenheid geinformeerd. duidelijke taal gesproken. dank voor zo een medewerker

9.7

H.G.M. Peters

5 uit 5 sterren5 uit 5 sterren5 uit 5 sterren5 uit 5 sterren5 uit 5 sterren

-- geen opmerkingen --

9.7

A.K. Sahel

5 uit 5 sterren5 uit 5 sterren5 uit 5 sterren5 uit 5 sterren5 uit 5 sterren

-- geen opmerkingen --

7.3

S.C. S

4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren

Klant duidelijk protocol uitleggen na schade. Niet iedereen vind het vanzelfsprekend hoe dit proces gaat want niet iedereen heeft hier dagelijks mee te maken gelukkig.

8.7

H. S

4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren

Ik werd via het computersysteem doorverbonden naar de afd. schade, maar dat mislukte. Na nogmaals bellen heeft ze tot twee maal toe de schadeafdeling verzocht mij terug te bellen, wat na de tweede keer ook gebeurde. Ik ben vriendelijk geholpen, Van mij mag ze blijven.

8.3

G. Kremers

4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren

-- geen opmerkingen --

8.0

K.H. van Hoorn

4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren

-- geen opmerkingen --

8.0

H.T.M. L

4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren

Eventueel wat langer bereikbaar zijn.(bv.weekend)

10.0

W.A.D. H

5 uit 5 sterren5 uit 5 sterren5 uit 5 sterren5 uit 5 sterren5 uit 5 sterren

Zeer behulpzaam , duidelijk en denkt echt goed met de situatie mee.

8.7

J. H

4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren4 uit 5 sterren

-- geen opmerkingen --

Logo KiFiD Logo Adfiz Logo RMIA Logo NVGA
Home Aanvragen Polismap Menu
Live chat